Bikinitjejer!

 
Träffade mitt och Camillas gäng i helgen och de kämpar på! Mest tjejer till dc och LP men Jag har en kille som klarat sin diet själv men jag ska hjälpa honom det sista nu! Det såg bra ut bland både kille och tjejer.
Och Camilla såg bra ut!
 
Stolt coach över mångas framsteg!

i söndags körde jag och Evelina ett pass
 
Vi körde bröst och biceps
 

Vi körde 3 övningar med 4 set på varje och lite flex!
Några kg upp och något slätare.. På gott och ont men kroppen börjar reparera sig och jag känner att jag sakta börjar få mer styrka såhär 2 v efter SM.
 
 
 
 
Min favvo biceps övning
 
Våra bebisar är 3 v nu och ska ha nytt hem inom ett par v så vet ni någon som vill ha marsvin så har vi 3 sötisar. Dock måste man ha 2 då de är flockdjur.
Maila mig isf therese_thorin@hotmail.com
 
 
 
 
 
Dagens träning bestod av axelpress, sidlyft maskin, sidlyft i cc, framsida -drag mot hakan i cc och framåtlyft samt en övning för baksidan, ca 4 et per övning. Detta med Jenny som jag både coachar och kör pt pass med.
Vi har inte kört så länge men det får bli mycket den tid som är kvar!
 

Jenny! Bikinifitness!
 
Min lunch idag
 
 
 
Nötfärsbiff som jag har lite rödlök salt, peppar och lite rökig sås i. Kokta morätter, potatismos (med lite fett och mjölk i då detta var mat vi åt på jobbet)  Gott!
 
Nu på måndagskvällen önskade familjen hemmagjord pizza så det gjorde vi. Pizza med nötfärs, skinka, ost, tomat, lök och sallad.
 

Måndag - ny vecka och nya förutsättningar. Mitt mål- att jag ska fortsätta bli starkare och att kroppen ska reparera sig snabbt! Den har de två sista veckorna känts sliten och rostig i ligament leder och muskler. Och jag har tagit det lugnt med många reps och lätta vikter under återhämtningen. Det gäller att lyssna på kroppen!
 
see ya!!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0